Sunday 7 October 2012

Pikk nädalavahetus :)

Eelmine nädalavahetus oli meil pikk puhkus, mid-autumn festival :) Meil oli esmaspäev ja teisipäev vaba.
Reede õhtul läksime me linna peale. Lõpuks istusime Starbucksis, ajasime juttu ja näitasime Nadjale Victoria Harborit ja sealset ilusat vaadet. Nadja on Indoneesiast ja ta ei saanud õigeks ajaks viisat, niiet me siis tutvustasime talle HK d.

Laupäeva hommikul oli meil Coral Monitoringuga esimene pool training. Lõppkokkuvõttes kestis koolitus kella 9 kuni 7ni, vahepeal oli tund aega lõunapausi. See oli väga intensiivne, aga väga kihvt. Mulle meeldib sukeldumine väga- see vee all hingamise tunne on äge. Kui me lõpetasime, olime ikka korralikult läbi omadega...

Meie siin kooli bassus trenni tegemas-

Moonlight festivali õhtul käisime linna peal jalutamas ja kohaliku festivali vaatamas- seal oli nii palju inimesi ja trügimist- ega me seal väga kaua olla ei viitsinud, läksime kohaliku HK magustoitu sööma.

Esmaspäeva õhtul käisin oma toakaaslase Hedi juures õhtusöögil, koos Frangisega- ta pärit Zimbawest.
Väga mõnus oli korra Campusest välja saada. Hedi koduabilised tegid meile ülihea kohaliku õhtusöögi. Ma proovisin isegi kanavarbaid. Natuke oli ikka imelik, aga maitse oli täitsa okei. Ütleme nii, et ega ma neid ikka restoranis endale ei telliks :) Prast vaatasime telakast filme- see oli esimene
kord mu LPC elu jooksul telekat vaadata. Ma nagu elaksin siin mingi oma mulli sees.

Järgimine hommik läksime koos 2yearide Maximi ja Quentiniga matkale Mao on Shani tippu- see mägi u 800 m kõrge. Ütleme nii, et matk oli palju raskem, kui ma alguses arvasin. Vahepeal turnisime päris kuristiku serval. Aga vaade oli muidugi imeline. Kokku võttis see matk meil 4 tundi ja ega meie hullult sportlikud grupijuhid eriti peatusi teha ei tahtnud. Tegelikult kui me alla jõudsime, teatasid nad hoopis, et me võiks kooli tagasi joosta, sest kõndimine võtab liiga kaua aega- nii me siis jooksimegi :D :D

Pärast matka lõunalauas saime teada, et Mao on shani matka teeb tavaliselt 250 õpilasest u 10. Enne me ei arvanud, et see midagi nii erilist on. Aga peale matka oli väga mõnus tunne küll, et käisingi seal üleval tipus ära :)

siit piltidelt pole hästi aru saada, kui kõrge ja ilus see oli, aga eks see mingi kujutuse ikka annab....