Tuesday 4 September 2012

Esimesed emotsioonid

Juba algaski mu 5 päev uues kodus. Esimene päev, kui ma siia jõudsin oli mul ikka shokk ja reaalsus jõudis kohale. Ma olin nii väsinud ja kui ma oma tühja ning kõledat tuba nägin, oli esimene mõte, et appi, siin ma peangi 2 aastat elama. Õhtul, läksime me kõik koos honeymoon desserti sööma. Neile Hongkonglastele maitsevad ikka imelikud asjad, nt bubble tea... See on üks tõeline rõvedus- magus piimatee, milles on väga kahtlased limased-plastiku sarnased pallikesed sees. Kõik inimesed olid väga sõbralikud ja tutvustasid ennast koguaeg. Mulle ei jäänud muidugi ükski nimi alguses meelde. Eriti raske kahtlaste Hiina nimedega, mida järgi ei suuda hääldadagi. Õnneks minu toa Hongkongi inimesed lihtasate nimedega, Clouie ja Hedi. Kolmas tüdruk Bangladeshist- Prodhi. Nad kõik väga toredad, ma arvan, et mul toakaaslastega vedanud. Igatähes so far, so good :) Hedi on minu coyear, teised 2 second yearid.

Teisel päeval oli meil aega puhata- paistab et see tõeline haruldus ja õnn siin LPCUWCs. Kuigi õues oli väga palav, otsustasin ma ikkagi jooksma minna... ega ma väga kaua joosta ei suutnud ka, tulin tagasin nagu tõeline punane tsillipipar näost. Peale seda läksin basseini ja lebotasin seal väga kaua, kuna vesi seal 32 kraadi. Imelik on, et siin kunagi külm ei hakka- va konditsioneeriga tubades. Ma olen 2 ööd selle konditsioneeri pärast haige olnud juba :( nohu ja kurk veits valus. Õhtu oli meil tervitusshou ja erinevad mängud. Kõige kihvtim asi tervitusshoul oli lõvitants- need lõvid nagu elasid päriselt, kuigi tglt 1 kostüümi sees 2 inimest. Palju on veel toimunud erinevaid ühiseid mänge, et me üksteist tundma õpiks..

Esmasp algas niiöelda ametlik orientation week, kus meile tutvustatakse kooli ja siinset elu. See nädal väga tihe, aga tore. Tutvustati nii igast vabaajategevusi, kui ka erinevaid kooliprogrammi valikuid. Me õpime siin IB programmi järgi, ehk siis me peame valima igast 6 õppeainegupist endale 1 aine, vastavalt siis 3 kõrgemal ja 3 madalamal levelil. Niiet igaüks õpib erineva ja individuaalse programmi järgi. Lisaks tuleb valida endale activity, creativity, ja 2 service-it. 1 service kooli heaks, teine ühiskonnale. 2 päeva järjest oli meil erinevaid loenguid ja kohtumisi õpetajaga ja siis tuli teha oma valikud. See valiku tegemine oli väga raske, sest oli palju huvitavaid võimalusi. Peale viimase loengu lõppu oli meil ainult pool tundi, kuni me pidime tutoriga kohtuma. Enne tutoriga kohtumist oli mul valikute pärast ikka korralik stress. Ei teadnud, mida võtta, või jätta.Aga lõpuks valisin ma higer level geo, bio ja teatri- see siin väga äge aine ja standard level eesti keel iseõppe, hiina keele ja matemaatika. Praegu olen valikutega rahul, kui vaja on, siis saab neid kui oktoobrini muuta.
Activitics võtsin tennise, service kool- cafe- pmst kookide küpsetamine:), service ühiskond- coral monitoring- selle jaoks peab katsed ja iterviuu tegema, see sukeldumine, ja creativity võtsin art for non artists.

Peale valikute tegemist läksime kohe tutoriga- nõ klassijuhataja versus lapsevanem, välja õhtust sööma. Me käisime rubys tuesdays. Seal mugisime palju väga head rasvast toitu. Minu tutor group väga lahe- eriti minu buddy Amanda Brasiiliast. Iga 1st year saab endale 2yearist buddy. Nägin nauke Hongkongi äärelinna- juba see oli väga muljetavaldav :D :D ÜLI palju inimesi. Kooli ümbrus ka väga kena, siin ilusad mäed ja me otse mere kaldal :) Kõige rohkem olen vist praegu ikka suhelnud Mirvaga Soomest ja Dzingis Türgist ka väga kihvt...

Täna lähme kuhugile matkale- see ööbimisega, tundub väga tore.

Ma siis varsti hakkan siia pilte postitama, praegu sisseelamisega nii kiire olnud. Ja ärge siis mulle pahaks pange, et blogi päris ilukirjas pole- vähemalt ma suutsin selle lõpuks käsile võtta :) :)

Kallistan teid kõiki Eestis :), veits ikka igatsen ka- natuke harjumatu see elu veel siin. Ma juba nii väga ootan, et mu inglise keel oleks fluent. Korra ikka on blokk ette tulnud- lihtsalt hakkasin Amandaga mitu kora järjest Eesti keelt rääkima.

4 comments:

  1. Tundub tõeliselt huvitav ja kiire see elu aasia metropolis.Pea vastu. Me kõik elame sulle kaasa !
    Usun,et järgmine aasta naudid juba täiega koos esmakursuslastega suurepärast "Honeymoon desserti " ja elu kodueestis tundub kulgevat nagu aegluubis. Tervitused !!

    ReplyDelete
  2. Aitäh sulle! Praeguseks ma juba eluga campuses täitsa ära harjunud. Mulle meeldib see koht väga:)Tervitused teile ka :)

    ReplyDelete
  3. Hei kallis Monna,

    joon hommikukohvi ja ootan juba uut postitust. Minu esimesed muljed - 1.nädal ilma Monnata - no jah kiire, olen kõiki sinu tegemisi koos Markoga toimetanud. Hõrgutised laual ja kodu enam-vähem korras. Imelik aga pole hullu sa ei pea muretsema – olen tublim nii kuis ei kunagi enne – mina ikka õnnestun kõige paremini keerulisemas olukorras…. Ja olen kindel, et varsti oled ka sina end uude süsteemi sisse söönud. Nii hakkan nüüd oma lõputööga tegelema. – huvitav, oleks ainult rohkem aega süvenemiseks.

    Sinu campus tervitavad emme ja Marks….kes veel magab aga käib nüüd minuga poes, teeb söögi ja tuleb isegi spordiringile….

    ReplyDelete
  4. TE mulle ikka nii kallid :)

    kahju, et mu viimane (ülipikk kusjuures) postitus kaotsi läks. Üritan uue teha, või selle korda saada :)
    Tublid olete, VÄGAGI ja Minu kallis marko eriti tubli...

    ReplyDelete