Monday 24 September 2012

nonii, kool on juba tõsiseks õppimiseks läinud- aga kõik ained on huvitavad ja õnneks on kõik targemad alati valmis aitama. Hiina keeles juba joonistasime Hieroglüüfe :D minu omad ikka päris küürakad- aga kül nad lõpuks paremaks muuruvad... ja mataga on mul ka natuke raske- me liigume nii kiirelt.

muidu on graafik tihe nagu alati- koguaeg toimub midagi ja kui ma üritan nädalat meenutada, siis ei tulegi kõik meelde, sest juba ühe päevaga juhtub nii palju. Täna hommiku läksin nt kell 6 jooksma Maximiga- ta on HULLULT sportlik. Igatähes ma eeldasin, et keegi teine tuleb veel, aga ei. Ühesõnaga ma jooksin oma elu kiiremad 10 k- alla tunni aja. Siin on imelius maon shan promenade, kus jooksmas käia. Mäed, pilvelõhkujad, meri ja spets jooksurajad - sinisest kummist, et jalgu ei põruta) haljastusega.
Tagasi jõudes olin ma sõna otseses mõttes surmväsinud, aga megahea enesetunne oli. Maxim käib iga hommiku ja õhtu nii jooksmas, vb millalg lähen jälle temaga.

Peale tunde oli meil esimene diving teooria- ma nii õnnelik, et ma siin sukelduma saan hakata :D Nädalavahetusel hakkab pool training.

Vahepealse nädalaga olen siinse eluga palju rohkem ära harjunud, LPC aina kodusem. Ja inimesed on tõesti super :D Olen linnapeal ka päris palju käinud, igast HK id tegemine ja niisama kolamas- üksi ma enam HK ära ei eksi. Tglt see imelihtne- mine esimesse metroopeatusesse ja lihtsalt sõida sealt koju :)

Reede oli UWC 50 sünnipäev ja LPC 20 sünnipäev- meil oli päeval workshopid ja erinevad kõned- minul oli kung fu-- see äge :) ja õhtu tegime teatrigrupiga etenduse

üks pilt siis meist ka- mängime saksa sõdureid....




Aga vahepeal ikka sellised hetked, kus tuleb igatsus peale, võinoh selline imelik tunne, et mis toimub  igatsen ja kallistan teid kõiki :D

Üks halb asi LPC juures ikka on- inernet ban- ja see algab 4 min pärast, niiet mu seekordne sissekanne lühike.- kusjuures nett läks ära sekund enne sissekande kinnitamist- pidin oma mustandit otsima ja sellega täna täiega jamama selle pärast :(

No comments:

Post a Comment