Wednesday 12 September 2012

Tunnid ja sünnipäev

See nädal algas mul siis nö päris elu siin, ehk õppetöö.

Kõik mu õpetajad on väga kihvtid ja ma olen oma ainevalikutega rahul ega taha midagi välja vahetada.
Praegused lemmikained on vist World literature self-thaugt, Hiina keel- (oleme kõik tunnid lihtsalt eri häälikuid hääldama õppinud. See ikka väga naljakas häälitsemine, arendab kopsumahtu ka tunni lõpuks), geograafia- väga huvitav, kuna klassis inimesed eri maailma otstest ja teater. Õpetajad on siin päris ranged, kuid õpetavad hästi. Eriti näiteks bioloogia õp Trevor. T ema tundi ei tohi kunagi hiljaks jääda- me Maiga esimene tund kusjuures peaaegu jäime. Oleksime peaaegu väga halva esimese mulje jätnud.
Ib programm tundub päris raske, aga mitte võimatu. Ma pean lihtsalt üritama ennast kogu aeg järje peal hoida ja igaks tunniks pingutama ja valmistuma.

Peale tunde on meil olnud palju koosolekuid ja infoüritusi, niiet vaba aega ikka suht vähe. Aga kui vaba aega on olnud, olen ma jooksmas või ujumas käinud. Üks õhtu käisime Natheniga tennist mängimas. Tenniseväljakud on super ja neil on valgustus, niiet saab pimedas mängida.

Meie lähim nö center on Maon Shan. Metrooga on see 5 min sõitu. Seal on üks hiiglaslik shopping centre ja üliarmas park mere kaldal. Teisip õhtu läksime koos minu 2 year Udinie ja teiste sõpradega sinna frozen jogurtit sööma. See on ÜLIHEAA- saa saad seal ise selle kokku panna, aga väga hullult sinna igast lisandeid kuhjata ei tasu, sest et pärast peab kaalu järgi maksma. Mu oma läks päris kalliks maksma :( Shoping Centre all on wet market- see äge turg, mida isegi raske kirjeldada. Selliste kitsaste vahekäikudega ja seal müüakse kõikvõimaliku toitu ja asju :)

Eile oli siis mu sünnipäev- sain lõpuks 18 yeyyyy. Ma nüüd LEGAL- nagu kõik siin ütlevad. Eilne päev oli väga armas. Kõik õnnitlesid, laulsid mitu korda eri tundides ja ma sain mõned armsad väiksed kingid ka :D Peale kooli oli meil Toutor groupiga õhtusöök. Me läksime ühte pizzakohta, kus olid imehead ja hiiglaslikud pizzad. Mu toutor groupis kõik väga toredad- nad ütlesid, et mu inglise keel võrreldes eelmise nädalaga palju parem, Ise ma sellest küll aru ei saa, vb ma lihtsalt julgem. Peale pizzat olid nad mulle tordi ostnud. Ma sain küünlaid puhuda ja kõike ;) Mul oli kõht nii täis, aga nad sundisid mind 2 tükki kooki sööma. No tglt see päris vastu tahtmist ka ei olnud, sest kook oli imehea. Kui me tagasi jõudsime, siis olid mu sõbrad mulle veel basseini ääres väikse üllatuspeo korraldanud. See oli NII ARMAS neist. Ja sinna olid nad ka ise koogid küpsetanud. Enne magamaminekut käisime veel katusel tähti vaatamas ja tsillimas. Ma olin just 2 päeva tagasi endale uued toavõtmed saanud, sest ma kaotasin eelmised kohe alguses ära. Oma sünnal õnnestus mul jälle võtmed ära kaotada- kuid õnneks leidsin ma täna need katuselt :) nüüd on mul võtmed kaelaketiga kaelas ja ma ei kavatsegi neid sealt enam ära võtta.

Mul on tglt Hedi käes pilte rannaskäigust, Mai käes pilte matkast Sharp Peaki ja Mirva käes pilte campusest- üritan need täna neilt kätte saada ja siia postitada.

Täna- mul tunnid läbi, teistel kohe lõppevad- lähme me kesklinna Hiina turule(Ladys market). Ma loodan sealt endale odavat ja head staffi osta :D

Tervitan, kallistan :)

No comments:

Post a Comment