Sunday 16 September 2012

ma olen blogimisega kuidagi laisaks muutunud- seekord lisangi siis pilte sellest, mis vahepeal toimunud on :)

siin oleme katusel- väga mõnus koht lõõgastumiseks ja kui tahad korra rahu.



Reede õhtul käisime me Sai Kungis mu sünnat tähistamas natuke. See väga armas kaluriküla u 15 min busssiga meie koolist. Sõime pizzat ja käisime niisama promenaadil ringi. Reede lõunal käisime toutor gropiga dim sumi söömas. See oli imehea. Kokkuvõttes sõime me kõik koos väga suure hunniku erinevaid kohalike suupisteid- ma ikka pidin absoluutselt kõike proovima.


  seal isegi surfivarustuse rent, kuigi see varustus on ikka päris juust












Laupäeava päeval käisime Mirvaga linnas. Mõtlesime, et oleme piisavalt shoppanud ja ei läinud teistega ladys marketile. Võtsime metroo centerise ja jalutasime ilma plaanita ringi- avastasime Hongkongi. Lõpuks ikkagi shoppasime. Linnas ongi siin 2 põhi asja mida teha, süüa ja shopata.

Õhtu oli üritus CAFE- õpilased esitasid erinevaid naljakaid tükke ja kostüümi teemaks oli Who i want to be when I grow up-- Mina ütlesin, et ma tahan olla princess of Estonia 










Pühap läksime randa- Sai Kungist võtsime praami. See oli mõnus päev- nagu oleks kuskil eksootilisel puhkusel. Ma olin terve päeva ainult native speekeritega, see oli päris katsumus.

Vasakult Parker- usa, Johan- Taani( elas inglismaal), Azura-inglismaa, mina, Lucy- inglismaa, Nicole- HK aga pärit Lõuna Aafrikast.







No comments:

Post a Comment